Kan ik de bestelling afhalen?

Jazeker! U bestelt via de website en u krijgt bericht zodra uw bestelling voor u klaar staat. Vervolgens maakt u een afspraak met ons om de bestelling af te halen.
_______________________________________________________________________________


Hebben jullie een winkel waar de producten uitgezocht kunnen worden?
 

Op dit moment hebben wij alleen een magazijn. Het is dus alleen mogelijk om van tevoren te bestellen (alle producten staan op de website) en de bestelling af te halen nadat u besteld hebt en een afspraak met ons gemaakt hebt om het af te halen.
_______________________________________________________________________________

Hoe lang duurt het voordat ik de bestelling in handen heb?
 

• Bezorgen: Wij verzenden uw bestelling binnen 3 werkdagen na ontvangst van het volledige bedrag.
• Afhalen: Uw bestelling wordt meteen in behandeling genomen en u betaalt de bestelling contant bij het afhalen (vooraf betalen mag natuurlijk ook). U krijgt binnen 3 werkdagen bericht dat de bestelling voor u klaar staat.
_______________________________________________________________________________

Wat zijn de tarieven voor het verzenden van mijn bestelling?


• NL brievenbuspost: €3,25 (orderbedrag boven de €50,00 GRATIS verzending)
• NL pakketpost: €6,75 (orderbedrag boven de €50,00 GRATIS verzending)
• Belgie: €11,50 (orderbedrag boven de €50,00 verzending €4,75 en boven de €85,00 GRATIS)
• Duitsland: €11,50 (orderbedrag boven de €50,00 verzending €4,75 en boven de €85,00 GRATIS)
• Overige landen: prijs op aanvraag.
• Als u het pakket wilt retourneren om welke reden dan ook betaalt u natuurlijk wel de verzendkosten die PostNL hanteert (of een andere vervoerder).

_______________________________________________________________________________


Hoe werkt het verzenden van mijn bestelling?

• Wij pakken uw bestelling ‘ouderwets gezellig’ in en stoppen deze met beschermingsmateriaal in een doos. In de doos doen wij de pakbon en op de doos komt het afleveradres te staan.
• Het pakket brengen wij vervolgens naar het postkantoor van PostNL. PostNL streeft er naar om uw pakket de eerste werkdag na de dag van aanbieding te bezorgen.
• Wij sturen u een e-mail met daarin het bericht dat uw bestelling verzonden is en de bijbehorende Track & Trace code. Met deze code kunt u uw pakket volgen op: https://mijnpakket.postnl.nl/
• Bij een brievenbuspostpakket, wordt de bestelling in de brievenbus gedeponeerd, u hoeft niet te tekenen. Bij een pakket dient er getekend te worden voor ontvangst.
• Als de geadresseerde niet aanwezig is, biedt de postbezorger het pakket aan bij de buren. De geadresseerde ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Wilt u niet dat de postbode het pakket aflevert bij de buren? Geef dit dan z.s.m. na het bestellen aan ons door per e-mail. Wij vermelden dan 'alleen huisadres' op het pakket en de postbezorger levert het vervolgens niet af bij de directe buren wanneer de geadresseerde niet thuis is.
• Als er niemand aanwezig is en afgeven bij de buren niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de postbode het pakket bij de buren afgeeft, probeert de postbezorger het op een later tijdstip een tweede keer.
• Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kan de geadresseerde de zending binnen 3 weken op het postkantoor afhalen. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Als u de zending op gaat halen dient u zich altijd te legitimeren.
_______________________________________________________________________________

Wat zijn de tarieven voor het verzenden van mijn bestelling buiten Nederland?

• Hier volgen de 4 tariefzones. Om te bepalen wat de kosten zijn moet u eerst weten in welke tariefzone land van bestemming valt:

Zone 1: Luxemburg, Denemarken (exclusief Faeröer Eilanden en Groenland), Frankrijk (inclusief Corsica en Monaco), Italië (exclusief San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (inclusief. Balearen, excl. Canarische eilanden), Verenigd Koninkrijk (exclusief Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden. 

Zone 2: Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (inclusief Azoren en Madeira), Roemenië, Slovenië, Slowakije, Tsjechië.

Zone 3: Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer Eilanden, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Kroatië, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland.

Zone 4: Dit zijn alle overige landen.

• Hieronder de prijzen voor verzending per tariefzone (dit kunt ook ook vinden op www.postnl.nl)

Verzending buitenland

_______________________________________________________________________________
 

Ik wil dat mijn bestelling verstuurd wordt naar het buitenland, hoe pak ik dat aan?

Het handigste is dat u van te voren per e-mail aan ons doorgeeft welke producten u zou willen bestellen en naar welk land dit verstuurd zou moeten worden. Wij rekenen dan uit wat de extra kosten zijn om uw pakket(ten) naar het buitenland te versturen en geven dit binnen 3 werkdagen aan u door. Vervolgens kunt u bij ons bestellen of ervoor kiezen om niet te bestellen. Zodra wij de volledige betaling ontvangen hebben, gaan wij over tot verzending.