Wanneer wordt mijn bestelling in behandeling genomen?
 

• Bezorgen: Wij verzenden uw bestelling binnen 3 werkdagen na ontvangst van het volledige bedrag.
• Afhalen: Uw bestelling wordt meteen in behandeling genomen en u betaalt de bestelling contant bij het afhalen (vooraf betalen mag natuurlijk ook). U krijgt binnen 3 werkdagen bericht dat de bestelling voor u klaar staat.
_______________________________________________________________________________

Wat zijn de bankgegevens van Goudbeek Emaille?

IBAN: NL45RABO0103700102
BIC: RABONL2U
Ten name van: Goudbeek Emaille
_______________________________________________________________________________

Zijn de prijzen inclusief BTW?

De prijzen op de website zijn per één stuk, inclusief 21% BTW en exclusief de verzendkosten.
_______________________________________________________________________________

Tussen welke betaalmethoden kan ik kiezen?

• Contant: Het volledige bedrag mag contant betaald worden, mits u de bestelling komt afhalen. Wij hebben geen pin. Contant betalen is ook mogelijk voordat wij uw bestelling verzenden.
• Overschrijving: Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u per e-mail de orderbevestiging. Daarop staan alle gegevens die u nodig hebt om het totaalbedrag over te kunnen maken (kenmerk en bankrekeningnummer).
• IDEAL: Nadat u het product besteld hebt, kiest u IDEAL als betaalmethode. U selecteert vervolgens de bank waar u uw bankzaken al online mee regelt. U komt direct in het bekende internetbankieren programma van uw eigen bank. Het totaalbedrag en de rekeninggegevens zijn al ingevuld. U keurt de betaling goed op de voor u bekende manier. Vervolgens ontvangt u een bevestiging van uw bank. U keert terug naar de webwinkel; de bestelling en de betaling zijn geslaagd.
• Paypal: Dit kan als u een account hebt bij PayPal. Nadat u het product besteld hebt, kiest u PayPal als betaalmethode. Vervolgens vult u uw e-mailadres en PayPal-wachtwoord in. Ten slotte keert u terug naar de webwinkel; de bestelling en de betaling zijn geslaagd.
_______________________________________________________________________________


Kan het zijn dat mijn bestelling toch niet op voorraad is?

• Wij houden ons voorraadbeheer zeer zorgvuldig bij. Tot onze spijt zou het onverhoopt kunnen gebeuren dat het product wat u besteld en betaald hebt toch niet op voorraad is. Een reden kan zijn dat het dezelfde dag op de markt/beurs verkocht wordt of dat het product beschadigd is (wat wij bij eerdere inspectie over het hoofd hebben gezien) waardoor wij het niet willen verzenden.
• Binnen 3 werkdagen ontvangt u dan van ons een e-mail waarin wij u een aantal opties voorleggen. U kunt altijd kiezen voor restitutie van het bedrag of het wijzigen van uw bestelling in product(en) die wel op voorraad zijn. Daarnaast geven wij de verwachte levertijd van het product door. Het kan natuurlijk ook zijn dat een product totaal uitverkocht is.
• Goudbeek Emaille is in geen geval aansprakelijk voor de schade die ontstaat als gevolg van het niet leverbaar zijn van het bestelde product of producten.
_______________________________________________________________________________


Hoe lang blijft mijn bestelling gereserveerd als ik nog niet betaald heb?

• Als wij 7 dagen na het plaatsen van uw bestelling nog geen betaling ontvangen hebben, vervalt de reservering van het bestelde product.
• Als wij 14 dagen na het plaatsen van uw bestelling nog steeds geen betaling ontvangen hebben, zien wij dit als annulering van uw bestelling.